2010. szeptember 11., szombat

Elbocsátó, szép üzenet ( A totális megaláztatás...)

"Törjön százegyszer százszor tört varázs:
Hát elbocsátlak még egyszer, utólszor,
ha hitted, hogy még mindig tartalak
S hitted, hogy kell még elbocsáttatás.
Százszor-sujtottan dobom, ím, feléd
Feledésemnek gazdag úr-palásját. ..."

"...Sohase kaptam, el hát sohse vettem:
Átadtam néked szépen ál-hitét
Csókoknak, kik mással csattantanak
S szerelmeket, kiket mással szerettem:
És köszönök mégis megannyi volt-Lédát,
Amennyit férfi megköszönni tud,
mikor egy unott, régi csókon lép át. ..."

"...S hozzám tartozni lehetett hited,
Kinek mulását nem szabad, hogy lássák,
Kinek én úgy adtam az ölelést,
Hogy neki is öröme teljék benne,
Ki előttem kis kérdőjel vala
S csak jöttömmel lett beteljesedve. ..."

"...Kérem a Sorsot, sorsod kérje meg,
Csillag-sorsomba ne véljen fonódni
S mindegy, mi nyel el ár avagy salak:
Általam vagy, mert meg én láttalak
S régen nem vagy, mert már régen nem látlak."
/ Ady Endre /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése