2011. május 22., vasárnap

furi

Olyan furcsa, hogyha bekapcsolom a gépet, akkor tényleg "hasznos" dolgokat csinálok, mert csak a blogomat és a leveleimet nézem meg... általában 5 perc alatt végzek, ha esetleg írnom "kell", akkor is csak 10 perc. Annyira jó volt megszabadulni a facebooktól, és az "áldásait" csak most érzékelem. Van időm, és nem kell azon aggódnom, hogy vajon megint mit fogok olvasni fb-n. Gondoltam rá, hogy csinálok egy újat, de egyre jobban bizonyos vagyok abban, hogy nem most. Esetleg majd pár hónap múlva.
Megszabadultam egy hatalmas béklyótól...
Talán idővel minden jó lesz, csak valahol el kellett kezdeni... :)

2 megjegyzés:

  1. Szia Évi!

    Még valamikor a tanévben mondtad, hogy olvassam el a blogod. Valóban jókat írsz. Folytasd tovább az írást és ne figyelj oda arra ki mit mond a hátad mögött. Csak az a bátor aki a szemedbe is megmondja. Én erre rájöttem az évek során. Remélem, hogy nem utálsz. (Én téged nem.) Sok sikert Kívánok Neked az Érettségihez és a Felvételihez!

    VálaszTörlés
  2. Szia Kedves Névtelen... :)
    Ez mind igazán kedves volt tőled, csak az a baj, hogy nem tudom, hogy ki vagy... elmondod, hogy tudjam nem utállak e :P :D ;)

    VálaszTörlés