2009. július 23., csütörtök

bodajk:)

hát... tegnap jöttünk haza olyan fél 10 körül bodajkról, a bodajki falutáborból... 2 csodásan fárasztó napot tölthettünk ott el dórával meg ursival meg még rajtunk kívül 183 gyerekkel és kb 20 felnnőttel....:D olyan jó volt. tegnap este, legszívesebben visszamentem volna. de nem lehet. így is bazinagy kalamajkát okoztunk:Ptegnap hőgutát kaptam, ami iszonyatmód szar volt, mert olyan volt mintha a belem a saját számon akarna kifordulni, és úgy szédültem mint 2 néger... de kb fél óra alatt túl voltam rajta:D szóval minden a legnagyobb rendben. de inkább kezdem a keddel, maikor is lementünk:)
kedd reggel 8kor felkeltem és a 9es busszal bejöttem fehérvárra ott találkoztam dórával, jah és az ursi velem jött. 9:40kor ment bodajkra busz. nem tudtuk hol kell leszállni, de egy előzékeny hatévig büfés bácsi segített. leszálltunk a buszról és megláttuk az általunk cseppet sem úgy elképzelt, majdnem profi táblát. amin a következő állt: honfoglaló. ez a tábor neve.nagyon közel volt a tábor, így könnyen odataláltunk. nem mondhatni, hogy éjjenzéssel vagy hurrával fogadtak volna... az a helyzet hogy kiderült hogy nem mehetünk, de nekünk nem szóltak, így ott tudtuk meg... nagyon kínos volt először, de aztán zsolt és józsi hamar túltették magukat ezen, és segítettek.kaptunk kaját persze píízért.(aztán este kiderült hogy szállást is kaphatunk.) az ebédlőben ültünk, mert várni kellett míg vége van a csoportos foglalkozásoknak.nem kelthettünk feltűnést. ursullal elindultunk körülnézni, és belebotlottunk egy csapat fiúba...de hamar vége lett az örömködésnek, mert egy darázsfészek közepén örömködtünk és két kissrácot agyoncsípkedtek a darazsak. őket el is vitték dokihoz gyorsan. mi visszamnetünk az ebédlőbe és vártuk a milyeinket. legelőször danacék jöttek. majd szép sorban mindenki.ebédeltünk és fogalmam sincs hogy utána mit csináltunk... most meguntam az írást majd folytatom ha lesz kedvem...:P

1 megjegyzés:

  1. :)
    JÓ olvasni Bodajkról, de őszinte leszek: nem tetszenek a szavaid,amiket használsz! Kérlek Évi! Te ennél szebb vagy! Nem kell idehánynod magad elénk! :)
    Ha megmosakodtál, küldök egy puszit...

    VálaszTörlés