2010. február 28., vasárnap

fura dolog ez a ember...

itt ülök, s olvasom a rges-régi , mégis önmagamhoz teljes mértékben hű írásaimat... atomdurván sokat változtam, s mégis én vagyok. fura egy dolog, az már bizonyos.
viszont vannak dolgok, amik sohasem változnak. pl: ugyanolyan idiótaságokat vagyok képes közzétenni, mint annakidején.:)vagy pl: szeretem a hellokittyt, a rózsaszínt, a rózsaszínt, a rózsaszínt, az epret, a rózsaszínkupakos ásványvizet, a nevetést, a rózsaszin cukorparfümömet, az áditól kapott rózsaszín-piros babzsákos labdát, a fura cuccokat, a 3 éves bakkkkancsomat, a barátimat, az élet apró örömeit, a a nyári záport lóméretű esőcseppek formájában, az ádi fura beszédstílusát, a debi csigalassúságát, a dalma szépségét, a dávid idiótaságát, a dóra komolyságát, a miri kifinomultságát, a borbálka kreatív agyát, az ursul ötleteit,a pocok könyékfogdosását és torokkköszörüléseit, a szabinka hülye felnevetésit,az andor kígyóuborka-fejét és így toovább és így továbbb... :)

3 megjegyzés: