2011. január 2., vasárnap

a pécsiek, MEGA pécsi szilveszter

hát... nem, nem hát... hanem... DEJÓÓVOLT!!!
végrevégrevégre jól éreztem magam!! már oly régóta nem, és most... CSODA!! olyan spontán jött, hogy menjek, s végül zsírkirály lett:) akadnak ám PécseTT igenis nagyonjófej emberek. És végre úgy éreztem magam, mint amikor az ifink arany/fény/virág- korát élte, még 2 éve. Pont olyan jó érzések árasztottak el, s nem akartam hazajönni.
A programok:
30-án este érkezés, kaja, beszélgetés, 7 órakor komolyzeneikoncert, ami 2 órásnak lett beígérve, s képzeletemben egyenlő volt a kínhalállal, DE ennek ellenére élveztem! mitöbb: minden "számhoz" elképzeltem egy jelenetet, természetesen saját főszereplésemmel :)
31-én "reggel" 10 órakor keltünk (emővel kopjáresztiéknél aludtunk), s majd' délig ágyban voltunk. felkeltünk, ebédeltünk (fél3kor), készülődtünk, s háromnegyed 5kor elindultunk az imaházba a fél 5-ös programra:)
Istentisztelet, fehérvári pantomim, pécsi ifiénekkar, konzervatívan taps nélkül :P
majd a gyüli haza, ifivel meg közös ebédesvacsis kaja. utána ismerkedős játék, nevetés, nevetés nevetés... aztán visszaszámlálás, koccintás pici műanyag kávéspoharakkal ÉS igazi pezsgővel...:)
sikítás, túlcsorduló öröm... majd hajnali 1-4ig a városban császkálás, feladatok megoldása a minusz15 fokban, mert ugye az túl normális lett volna, ha az imaházban vetélkednek a csapatok...:)
jóvolt... és már régen hiányzott valami/valaki ennyire... <3>

3 megjegyzés:

  1. a fehévári ifi mindig "2 évvel ezelőtt" éli a fénykorát :) ez az én időmben is így volt :)

    VálaszTörlés
  2. :D Nem lehet, hogy csak azért volt olyan,mint két éve mert te is úgy viselkedtél, mint két éve? :P Láttam a videót...

    VálaszTörlés
  3. Két éve elég volt elmenni ifire és mindennel kiszolgáltak. Most (sajnos?) mi vagyunk az ifi.

    VálaszTörlés