2011. június 20., hétfő

Indul a mandula

Pénteken, közvetlenül a szóbelim után már NEKEM is hivatalosan nyár volt. Kezdődött a kertipartyval, meg az emőcsalvással, másnap azért volt némi hivatalos színezete a napnak, mert megkaptam az érettségi bizonyítványomat, de utána kalap kabát, többet ugyan be nem teszem semmmmmimet sem abba a Vali által "GREEN LAGER"-nek titulált épületegyüttesbe. Soha! najó... még kell iskolalátogatási... :O
Ja, a szombat! Verőce, haza. A vasárnap volt a legizgibb! meggyet magozhattam édesanyámmal. Szerintem a legjobb program. Ja és megtaláltam a neten a régi kedvenc sorozatomat, amit innentől bűntetlenül nézhetek ha van időm. ( a címe tabu, mert íírtóóó gááz )
Aztán... végre kihímeztem a kedven bikinim, ami immáron a 4. nyarát fogja sínylődni, mert amit tavaly vettem azt mégsem szeretem annyira, mert nem rózsaszín és nem fodros, ezáltal semmi, de semmi az égvilágon nincs benne, ami Évisssssé tehetné. Ez van. Remélem megterem még valaha egy hasonlatos bikini, tökmindegy mennyiért, megveszem!
Ma meg felkeltem, elindultam futni, de fújt a szél, így kínkeserv volt, mert nekem a szél kicsípi az orromat meg a torkomat a sok levegővételtől.
Kedden s szerdán is megyek Pestre, de csak szerdán fogunk szórakozni... megyünk vidámparkolni. Meg ha lesz suskám, akkor virítom :O :D
Ezenkívül tervezek napozni, Anna Kareninát, Nyomorultakat, Bűn és bűnhődést olvasni, valamit varrni egy szoknyát, amilyet már régóta akarok. Venni kéne még egy csomó szép dolgot, csak nincs rá keret. Szegény az eklézsia.
Pár nap múlva megyünk bicótúrára, ami remélem legalább olyan jó lesz, mint tavaly. Idén kihagyjuk SpeakOut-ot, meg a Ukrajnás Nagydobronyt =/ De helyette lesz Barcelona, Oviedo és 5 kilóméterre lakni az óceántól című fejezet. Ne irigykedj, csak 1 hétre megyünk... :P :)
Július 27-én 9 órától pedig izgatottam fogom olvasni... ami most még titok. uccse érdekelne.
Megyek, munkáhozlátni, nem bírok semmittenni.

Cvikipuszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése