2012. március 14., szerda

első

Nem is gondoltam, eszembe sem jött!, hogy még nem is írkáltam 2012-ben. Hát, akkor szűztelenítem a 2012 mentes lapomat.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy halványlila gőzöm sincs, hogy mit írhatnék, ugyanis annyideannyi minden történt, hogy el sem tudnám kezdeni.
Lényegesebb lehet, (ha egyáltalán olvassa még valaki), hogy: ottfelejtettem a főiskolát, hogy újat kezdhessek, babysitter vagyok nyár óta, kedvenc énekesem Rihanna, rövid a hajam (má' mióta), a legjobb barátnőm tanúja leszek nyáron (mertugye esküvő), a másik legjobb barátnőm is elkelt, szóval maradtam Emőkémmel pártában, ami nem túl dícséretes, tudom!, nyáron elillanok Londonba, hogy takaríthassak többmillió ember után. Még történt ám tucatnyi jó, meg rossz, de nyilván nem írom csakúgy, hogy teljenek a sorok.
Remélem, azér' a Mati kíváncsi lesz a nem túl sűrű és magvas blogolgatásomra.

csókamóka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése