2009. október 31., szombat

2 nap Dalmálás:)

csütörtökön mentem... olyan félegykörül:) Ábel drágám már aludott. Kukac nem:) úúúúúgy hiányoztak! olyan jó volt ott lenni. anniyt lehet beszélgetni hülyéskedni és persze: nem aludni. valahogy ottan sose sikerül hajnali 2nél előbb lefeküdni. filménézés, országvárosfiúlány ami Dalma szerint a híres emberrel folytatódik...:P:) szóval...ezt játszottuk hajnali 3 utánig. madjan másnap azaz pénteken sikeresen felkeltünk fél 9 körül majd kimentünk reggelizni. én álnéven azza hogy játszom a Liloccsal visszamentem a szobába de egyből feküdtem is...egy kicsit még fekve táncoltam neki... de elég hamar, búzgón álomba merültem. halloottam ugyan némi hangfoszlánoykat, meg persze Ábeltől sem maradt el a szemem kinyomásának kísérlete, toll dugdosása a halloszervembe... de ez természetesen nem akadályozott meg abban hogy aludjak:) vicces kis bagázs. Ábel tudja ám a nevét. kérlek Ábel mondd hogy hívnak?? Háriii Bumma. és a Lilit? Hárii Babaaaa:)
olyan édess:) aztán lássuk mi van még itt... ja, bevásárlás tescoban, csokievés asorok között, bunkó pénztáros nénike, aki ráadásul fingadozik....:P aztán... hajnalig beszélgetés,evés evés főleg édességet. szomorkodás, vígasztalás,röhögés,sminkelés,baromkodás. SZERETET.:)
azt hiszem... e legfontosabbakat leírtam, de ha még eszembe jut valami, ígérem leírom:)

puszíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí

jah és asszem tudom mi leszek ha nagy leszek. csak az a bajom hogy alig 2 év múlva nagynak kell lennem...de semmi egyéb:P

2 megjegyzés:

  1. :D:D:D:D:D:D:D:D
    megint eszembe jutattad, milyen jó veled :)

    VálaszTörlés
  2. hogy lehet azt vagy ezt egyáltalán elfelejteniii??:D:D
    köszönöm... várom az újabb együttvásárlós hajnali 3ig sztorizgatós estéket!!:) <3

    VálaszTörlés