2009. szeptember 9., szerda

eme napon...

eme napon naggoyn fáradt vagyok!!! várom hogy andor hazaérjen meg satöbbi. tegnap nyolc órám volt s nem hittem el maikor kiderült hogy túléltem!! ma kaptam két 5öst a csodás elmémnek köszönhetően...:D aztán tegnap vettem egykét csudijó cuccot ma meg Ádával lófrálhattam egy pöttyt:D aztán anyát meg itthon fűzködöm újabb és újabb ruhadarabok megvételével amibe látszik belemenni szegény pára... s nem mellesleg ma beszélgethettem egy nagyon kedves osztálytársammal Istenről s az egyéb ilyen jóféle boldogságos dolgokról... már csak imádkozni kéne s minden a legnagyobb rendben lenne azon kívül hogy a törit nincs agyam felfogni főleg nem kapásból 7 oldalt... s ezért holnap lehet hogy kulimisztilában leledzem majd, de sebaj tóbiás majd szombaton megtanulom ha lesz egy kis fáradtságmentes párórám:) szeretem az egészségügyis szaktantárgyakat mert izgik és jók:D szeretem hogy most én én vagyok, bár egy lehelletnyit iigazán lehetnék csontsoványabb...:P
és aztán hómakkviráglevendulája jó kedvem van mert eredeti Sallay Évi vagyok....:D jajj és aztán még a szombaton.... leszek megint ÉDESCSÖPPTÜNDÉR kis Mankával meg Pillangófejű Tündérpötty Kukackámmal:D s ez olyan boldoggá tevé lelkem legmélyebb zugait is... hogy rögtön szárnyalni támad vala kedvem...


azt hiszem, most így vagyok:)

6 megjegyzés:

  1. aztíííí...de bőkezűen szórod itt a jókedvet:D

    VálaszTörlés
  2. Hát én nem is tudom, mit mondjak! Jó újra viszontlátni Eperke! Isten olyan hatalmas és annyira örülök, hogy újból kivirágoztál a jelenlétében! Ugye, hogy mégsem olyan szörnyű az élet meg a suli meg a többi? ;)
    Csak így tovább, halleluja! Várlak már nagyon szombaton, addigra én is megpróbálom összeszedni magam, s talán végre rájönni, hogy ki is vagyok, s hol és mikor hagytam el önnönmagam...

    VálaszTörlés