2009. szeptember 5., szombat

újdonságok:)

hohhhóóóó a Lilikukac már áll és megy is némi segítséggel. az Ábel meg már szinte mindent egydül csinál. és szobatiszta!!!:D és alegdurvább legjobb legeslegek legje: az Ábel!! kimondta nevem...:D:D:D:D hónapokig Ábé voltam... és egyik nap.... azt mondta: ÉÉbííí:)) majdnem megzabáltam....:D persze azóta is Ábénak hív...aminek (utólag rájöttem) örülök mert az olyan különleges és csak ő hív így... remélem mindig mindig így fog hívni...:D
jah és ha már egyzser blogolok: minden jó....nem a legjobb de volt már rosszabb is. a tegnapi ifi zsírossüti volt, főleg az emberek miatt... de Dalma és kis csipet csapata meg nagyon hiányzik... pedig szerdán láttam őket utoljára.
még nem kell tanulni...de kéne egy kiselőadást írnom életmód órára... aztán átnézni a hunyadiakat töriből.. és lehet hogy a metekot.... nneeem azt nem....aniyra MÉG nem lettem szorgalmas...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése