2009. szeptember 23., szerda

mindig

mindig is utáltam betegnek lenni... főleg mert utáltam potólni a sulis lemaradásokat:P meg még 3 éve olyan osztályom volt akikkel éjt napallá téve együtt akartam lenni... de ez megszűnt. viszont jött egy új dolog: utálok betegnek lenni mert ha pénteken is az vagyok nincs ifi... úgyhogy általában minden erőmmel azon vagyok hogy ne betegedjek meg... mert az amúgy se jó. de most beteg vagyok... és nem is rossz... vagyis de... de a sulis részét teintve a pótlások sem érdekelnek:P ma megyek dokihoz...és tuti vagyok olyna peches (ezt így kell írni??) hogy kiír péntekre IS. =/ de ez van... valamit valamiért... remélem rájüön az orvos hogy 1 napon belül gyógyuló betegségem van, s nem maradok ki semmi pénteki jóból...

2 megjegyzés:

  1. ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ Drága, eggyetlen, én Évim! Nem akarom, hogy kimaradj, a "pénteki jóból"!
    Igaz én eléggé későn érek majd oda, de Akarok veled találkozni!!!!!!!
    SZERETLEEEKKK:):):D:D

    VálaszTörlés