2009. november 29., vasárnap

az én mai igém...

"Mindenkor örüljetek,... mindenért hálát adjatok, mert ez az Isten akarata Jézus Krisztus által a ti javatokra."
1Thessz 5,16.18

szóval Isten azt mondja örüljek... az előző bejegyzésemet kb fél órája írtam... csupa pessszimizmus, csüggedés, harag.... most, ilyen kis idő elmúltával ezt az igét kapom... hihetetlen. Isten.... na...ezt úgy sem tudom kifejezni... :)
úgyhogy most megpróbálok örülni, pl ennek: teljesen egészséges vagyok, nincs semmi fogyatékosságom, nem kell szűkölködnöm, vannak barátaim, vannak szüleim akik szeretnek, fiatal vagyok, de legfőképpen van egy Istenem... aki szeret, úgy ahogy vagyok.... bárhol bármikor. és örök életem van, a mennyben. Jézus meghalt értem...
Önző lennék, ha még többet akarnék...

4 megjegyzés:

  1. Reméljük, már jobban vagy.
    Hiányoztál pénteken, szombaton, vasárnap... Jó, hogy legalább írtál, s így tudhatunk rólad.
    Sokszro puszil: Szilvi
    (aki maga is náthááás )

    VálaszTörlés
  2. köszi:) sajnálom, hogy nem mehettem.
    Jobbulást.
    puszíí:)

    VálaszTörlés
  3. ó! Évikém Drágám! egész héten arra vártam, hogy veled találkozhassam. Hogy megbeszélhessük újabb programjainkat!Bátorítások, vígasztalások...
    Nagyon szeretlek!!!!!!!!!!!
    Nem tudtam mi van veled.
    :D

    VálaszTörlés
  4. Íme pár emlékeztető, aminek 2 hónapja tiszta szívből tudtál örülni, ami boldoggá tett, amiért hálás voltál! (s pár ígéreted is) S mindezt TE írtad. Hátha most is meghozza a kedvedet:
    "rettenetesen örülök, mert tudom, hiszem Isten használni akar... itt vagyok Istenem, hogy tegyem akaratodat...."
    "boldog vagyok, mert tegnap egyik órán kiderült, hogy nem is egy osztálytársam érdeklődik Isten...iránt"
    "szeretem, hogy most én én vagyok...és aztán hómakkviráglevendulája jó kedvem van, mert eredeti Sallay Évi vagyok...:D jajj és aztán még a szombaton....leszek megint ÉDESCSÖPPTÜNDÉR kis Mankával meg Pillangófejű Tündérpötty Kukackámmal:D S ez olyan boldoggá tevé lelkem legmélyebb zugait is, hogy rögtön szárnyalni támad vala kedvem..."
    " 'csak azért', mert beszélhettem a szeretetről ezen belül is az első korinthusi levél 13. részéről azaz a szeretethimnuszről és átadhattam szeretethiányos osztálytársaimnak a szeretet lényegét...szóval ezért megilletett az 5ös!! (nyelvtanból) pedig erről bármikor bárhol bármeddig és bárkinek képes lennék beszélni!!! és még meg is jutalmazták...hmmm Isten aztán nem semmi:)"
    "azt tudom megállapításul megállapítani hogy sokat változtam...nem mondom hogy jó irányba...de azért jó irányba. komolyodtam is:) ezt biztos sokmindennek köszönhetem...de legfőképp Istennek. kirááááálymóód:) szóval boldogság járja át testem lelkem..."

    és most jön a cseresznye a torta tetejére feltett habra:
    "olyan helyzetekben is velem van amikor a legkevésbé sem számítok rá és pont akkor küldi az áldást, amikor úgy érzem én vagyok a legalantasabb ember, aki sohasoha nem érdemelne meg ekkora kegyelmet, szeretetet!"
    Hogy csak egy párat idézzek...

    u.i.: én is Téged!

    VálaszTörlés