2009. november 29., vasárnap

tudja meg a világ, hogy a Dalma inspirált.

szóval...csakis drága barátnőm kedvéért írok némi tudósítást. az a helyzet, hogy nem voltam ill. vagyok beteg. csupán nátha.:)
aztán...lássuk csak. most ahelyett, hogy az imaházban lennék... épülnék, s talán végre a barátaimmal találkoznék... ehelyett itthon kell rohadnom, mert még náthás vagyok anniyra.... hogy szinte nem is... utálom a mai napot is... utálom az összes napot... mert mind szar. nincs időm semmire, amikor meg lenne akkor beteg vagyok, tehát azért nem tudok sehova sem menni... utálom az iskolát.... anniyra, hogy képes vagyok csak azért elaludni (amit eddig a 11 év alatt soha de soha nem tettem meg),hogy legalább csak percekkel kevesebb időt kelljen abban a kaka épületben eltöltenem. utálom az egészet. most már kivételesen nem az osztálytársaimat.... hanem magát az intézményt:) :P
3 vagy inkább már 4 hete folyamatosan fáj a fejem, hol kevésbé, hol anniyra hogy nézni is alig bírok. elmentem dokihoz... vagy szemüveg kell... vagy stresszelem magam.... vagy talán anyától örököltem a sok pénz helyett a migrénes fejfájást. hát király. ebből a legjobban talán a szemüvegesség hangzik. ha választani lehet. kiröhögtem az orvost amikor azt mondta, hogy stresszelem magam.. énnn??? xD
de rájöttem, hogy nem hülyeség cseppet sem. simán el tudom képzelni. de ezzel mindösze az a gáz, hogy ha ígyvan, hogy 17 évesen strsszelek...akkor mi lesz 30-40-50 évesen??? kihullik a haja, és 25 évesen már mind ősz lesz vagy míÍ??
szóval nem akarok stresszelni, d eminnél jobban nem akarok, annál jobban stresszelek. remélem szemüveges leszek...s nem a stresszelős vagy migrénes öregnyanyó...:)
szóval...most ez van. és ebben a pillanatban arra gonodlok,hogy mi a szarért nincs már nyár???

1 megjegyzés: