2009. november 9., hétfő

Rebecca Bloomwood

ja...szóval ismeritek azt a könyvet, vagy ha a könyvet nem is a filmet tuti, aminek az a címe, hogy : Egy boltkóros naplója ?:)
szóval igen... ez az egyik legjobb könyv amit valaha olvastam. egy durva társadalmi betegség vagy ilyesmi. a csaj... picikét olyan, mint én...vagyis inkább én vagyok oylan mint ő. de azért durván nem :) nagyon gáznak tartom de ugyanakkor: húúúúúúúúúúúhaaaaaaaaaa:) mennnnnnyi sok ruhája lehet!!!!:)
ha nagy leszek, s már dolgozni fogok, az első fizum tutituti elköltöm... CSAK RUHÁKRA. jajjj de várom már. majd elmegyek a Váci utcába a 3 emeletes promodba... jupppííjjj:)

persze, mint tudjuk, nem ezek a legfontosabb dolgok az életben... :P

2 megjegyzés:

  1. Megnéztem bemutatókat, klippeket (sajnos az egész filmet még nem tudtam, de rajt van a listán),s tényleg. Tényleg olyan mint te, te mint ő. De az egészben a poén az, hogy Isla, aki Rebeccat játsza a filmben, egy csomószor még úgy is néz ki, úgy grimaszol meg minden, mint te. :)
    s most jönne az a Dalmás okoskodós, figyelmeztetős megjegyzés, amit megfogadtam, hogy nem írok le, mert nem akarom elrontani az örömöd (ha akarod, úgyis tudod, mert úgy ismersz már :P)

    VálaszTörlés
  2. Na most veled vagy nem történik az ég egy adta nagy világon semmise, vagy olyannyira is sokminden történik, hogy még időd sincs se energiád, hogy azt megosszad velünk, vagy azt sem tudod, hol kezdjed! ;) :P
    Izgatottan várjuk az új bejegyzéseket!

    VálaszTörlés