2009. június 8., hétfő

hétvége

pénteken ifi után elmentünk Kimáékhoz mert nem volt otthon senki, de éreztem hogy szegény Kima kicsit frusztrált amiatt hogy olyan sokan odacsődültünk (ursi andor dóra miri joncus (kimi) én) nem ehettünk sokat... én nem is ettem a többiekkel...:P aztán megnéztük az apádra ütöket majd a kidobóst... már mindkettőt láttam... andor iszonyatmód nagyokat röhögött a fáradtságtól amit ursi nem tűrt( de csak kötelezőszerűen nem tetszett neki:P) szóval elmentem a filmek után fürdeni... olyan fél4körül lehetett... és fél 5körül sikerült is elaludni.. bár nagy nehézségek közt ugyanis andorral nem túl egyszerű az élet, csak azért mert férfi...:P:)
szóval fél 5kor alvás kb 7ig... mert akkor kima menthetetlenül felkeltett... jah és éjjel fogytam asszem 8dkg!:) szóval a fél9es busszal hazamentünk és csak fél12kor léptem be az otthonom kedves ajtaján mert addig ursinál tengettem értékes időmet. aztán "tanultam" valamit az eü. dogámra és kitakarítottam az egész házat!!!wááá... utána aludtam, másnap gyüli, IT. Úrvcasora, majd délután dóra meg én mentünk dalmáékhoz vigyázni a két kis tündérfalatmanckakukacnyuszátára:) jó volt az is... bár nincs olyan hogy ne történjen valami kisebb-nagyobb baki... ábel(meglepetés nálkül fürdés után belesett a vécébe...) de előtte még tekintettel arra hogy nem vagyunk elég fáradtak eláztatta a fürdőt... satöbbi satöbbi... de szeretem az ilyen napokat... és szeretem a manckákat... nélkülük már nem is tudnám elképzelni a heteimet napjaimat...szóval utolsó hét van a suliból, nem bukok se fizikából se matekból...:) úgyhogy minden a legnagyobb rendben. a bizonyítványom olyannyira pocsék, hogy ezt már én is szégyenlem, ezért egy imámban megígértem Édesapának, hogy jövőre télleg télleg jobban fogok tanulni... Tőle aztán nem tagadhatom ezt meg...

2 megjegyzés:

  1. a vécébeleesést nem is említetted :P
    éljen a fogadalom! :)
    Holnap várunk. Ja, meg szombaton. Te, lassan ide is költözhetnél :P

    VálaszTörlés
  2. jaaaa, hogy azt nem említettem? minő véletlen...:P

    VálaszTörlés