2009. június 1., hétfő

már kéne írnom

olyan rég nem írtam... még erre is lusta vagyok. nem is tudom hol kezdjem... azt sem tudom mikor írtam utoljára...:P szóval akkor kezdem itt: pénteken ifi volt és utána ottaludtam zámolyon (minő meglepetés...) :) aztán másnap meg a dóra aludt nálunk:) és reggel vasárnap együtt mentünk imaházba. naggyon jó volt mert jöttek a hollandok, gospel kórus:) négerek meg nem négerek... annyira jól énekelt a nőci.. meg pesrze aranyos is volt. aztán túl korán lett vége, már délben... így Dalmáék meghívtak gyereknapra... kaptam az alkalmon , és nem kellett kétszer hívni!!:) elmentünk manckáéékkal meg családjával a bregyóba gyereknapra. elég fostaliga volt az idő (már 3 napja!!!!!:@) de azért ott voltunk kb 1-1,5 órát, de eleredt az eső, meg Ábelbébi is elaludt, meg Lili sem volt a legjobb passzban... így hazamentünk. a Zoli megígérte hogy eszünk kürtöskalácsot meg vattacukrot, de nem jutott már rá idő... szóval kijelentette: majd ő csinál otthon. megkérdeztem hogy csinált e már, erre azt mondta hogy nem, de tud... nem tudtam elképzelni, de Dalma mondta, hogy higgyem el, amit a Zoli a fejébe vesz az úgy is lesz. oké, gondoltam...:P hazaértünk Ábel aludt Lili cukin elvolt Zoli rendelt pizzát, és nekálltunk filmetnézni. a losangelesi tündérmesét néztük, asszem. ettünk pizzát, pattogatott kukoricát, fagyit, mindent mi szem szájnak ingere. Zoli kiment a konyhába és nekiállt a kürtöskalácsnak. csodásan fonom lett. az íze, a formája, az illata... minden olyan volt amilyennek kellett lennie:) ügyes a Zoli. aztán csinált kakaós csigát is amiből már nemt udtam enni mert tele votam.... Dalma hazavitt, beszélgettünk és most jó:) várom a délutánt mert megyek a és legyantázom az Ádi lábát...xD szóval, akkor sziasztok....:D

4 megjegyzés:

  1. J0, hogy le irod, mi van otthon!
    En is szeretlek! Mar megijedtem, hogy a Lados Pisti ir ijet nekem, de Hu.
    :)
    Nem akarom latni az Adi csupasz labat. Ugye kinö, mire hazaerek.
    Jaaa, nem erdelyben lesznek?
    Na mindegy Puszi, pa!

    Debi

    VálaszTörlés
  2. lehet hogy kinő... de mennek erdélybe:)

    VálaszTörlés
  3. pedig pont most pénteken dicsekedett nekünk a " "tökéletes lábszőrzetével " :D

    VálaszTörlés