2009. június 13., szombat

nyárkezdet

nincs egy csepppet sem nyárérzésem... egyszerűen semmi!! még a téliszünetben is több nyáriszünetérzésem volt... 
szar az idő... fingom sincs mivel tölthetném hasznosan az időmet... amiből jelenleg rengeteg van... előreláthatólag ma vigyázok két aprócsöpp bébire...ez hasznos. de hogyan tovább?? oké... holnap ittalszik nálunk a dóra... és azután???? nem akarom elpazarolni ezeket az értékes heteket!! amióta tavaly elkezdődött a suli a nyári szünetet vártam, és most hogy itt van... SEMMI értelmes nem jut az eszembe. van 1-2 előre lefixált hasznos, és szórakoztató, meg tökjó program.. de félek hogy kifutok az időből... féltem az időt. annyira kevés van belőle. lehetne legalább 48 órás egy nap, az tök jó lenne, de nem így van... tehát gazdálkodnom kell, amihez én a legkevésbésem értek:P
jah és   feketék a körmeim:) most olyan menőnek érzem magam:P najó nem... csak különös hogy nekem, pont nekem feketék a körmeim... és még tetszik is:)

1 megjegyzés:

  1. "trust me friend, a hundred year goes faster than you think" Kenny Chesney
    Vagyis hidd el, ha 48 órából állna, akkor is képesek lennénk elpazarolni. Szóval csak használd, amit kaptál,ne stresszelj rajta, jó lesz az!!!
    Éljen a nyár, a pihi, a jóidő, a napsütés, a hasznos időtöltés! :):):)
    puszipuszi

    VálaszTörlés