2009. május 18., hétfő

18 nap


van vissza a suliból... tök jó:) várom A nyarat... már van leőre jó sok program de még kell szerkeszteni legalább 2x ennyit:) persze...van rossz része is a nyárnak: Andor kimegy amcsiba... 2 hónapra!! de megígérte hogy hoz nekem iloveny-os pólót:D 
tegnap elmentem Dalmáékhoz, vigyáztam a két kis lurkóra... annyira cukik, el sem hinnétek mennyire:) este ottaludtam náluk, jó későn feküdtem le aludnii, de reggel háromnegyed7 után keltem, és háromnegyed 8kor még reggeliztem (amikor a suli kezdődőtt:D) vicces volt: bettopantam a suliba késve, pizsamában...:D úgy tesiztem és úgy jöttem haza...még most is az van rajtam...:P nem vagyok igénytelen,van hogy egy nap 2-3x is fürdök, de ez így most viccesen jött ki, meg hát ilyet még nem csináltam: gondoltam ezt is ki kell próbálni...:D
inkább leírom a tegnapi bakis napot. tegnap szinte semmi sem sikerült úgy ahogy terveztem... amikor elmentek a Dalmáék otthonról már ott volt Dóra, hogy kicsit besegítsen... ülünk a konyhaasztalnál esszük a pizzát, Ábel sehol... gyanús csend. megyek hogy megkeressem... erre hol van? gubbaszt a budiban . szegény beleesett:P gyorsan kiszedem lehúzom a pelust és már nyomja is a barnust:) valahogy Ábelnek meg Lilinek mindig sikerül egyszerre kakilni, úgyhogy spuri Lilit is tisztába tenni... aztán Dórának el kellett mennie, kicsit aggódva magamra maradtam: Ábel kajla, Lili bőg ezerrel... megetettem, tisztába tettem, táncoltam vele, ringattam, simogattam...semmi. ugyanúgy újra és újra rázendített...aztán letettem az ágyra betakargattam és elaludt....(olyankor KÜLÖNÖSEN cuki:):P) aztán vissza Ábehez a konyhába. ja azt a rész kihagytam amikor Ábel a kakis fenekével leült az ágyra, meg a takaróra... igazán guszta volt:D szóval konyha: gondoltam hogy ne legyen Dalmának annyi dolga, csináltam pluszba még egyet: elkezdtem mosogatni, Ábel meg mellettem matatott.cuki volt mint mindig, de egyszer csak egy nagy robbanásszerű reccsenéses töréshang... lenézek a földre és folyik valami pirosas bordó...Ábel eltörte a meggyvefőttet. hurrá., akkor takarítás ezerrel. olyan cuki feje volt amikor komoylan ráméztem és mondtam : Ábel, ígérd meg hogy többet nem leszel ilyen kis szeleburdi és nem csinálsz ilyen. a szemeivel ezt mondta: oké, megígérem... anniyra édes volt majdnem megzabáltam:)de bekültem a szobába,nehogy belelépjen egy üvegszilánkba vagy ilyesmi. nekiálltam takarítani....hát nem éppen egy leányálom. az ujjamba beleállt egy üvegszilánk és most is bazira fáj. meg jah... de a pizza finom volt:)utána még jókat mulattunk Ábelmanckámmal, Lili meg letettem aludni az ágyikójába. már elég fáradt voltam, így lefeküdtem az ágyra de Ábel felráncigált. Dalmék azt mondták még kb. egy óra... oké majdcsak kitalálok valamit:) megkérdeztem Ábelt akar e fürcsizni a válasz az volt hogy behúzott a fürdőbe és elkezdett vetkőzni:)szóval igen. oké. akkor fürdessünk, amit még soha életemben nem csináltam. de jól sikerült. aztán és is fürödtem , kijöttünk a fürdőből és pizsamába kedtünk bújni, aztán hívott a Zoli hogy lent vannak ngedjem be őket. Ábelen még nem volt semmi...pelus sem... megyek vissza szobába hallom hogy valami psssssíííííííííí... úúúú mondom nem te vagy Ábel úgye?? de, ő. mért is ne??:D:D nem volt elég fárasztóan vicces napom még utoljára leéget hogy arra sem vagyok képes hogy időben pelsutadjak rá. a takarónak lőttek:P gyorsan pelsukeresés, amit ő míg én telefonáltam szétdobált...:P szóval viccesek ezek a csöppségek... úgy szeretem őket...

2 megjegyzés: