2009. május 13., szerda

kajla alga

ezt mondta ma magáról a matektanárom... meg azt hogy a függvénytáblázatból "kisikkasztották ezek a sügérek..." (kihagytak belőle valamit a szerkesztők amire a maetktanárnak szüksége lett volna):P:D szóval vannak vicces események is azért... de a háttérben ott lappang a gonosz és mindig a rosszkedvet sulykolja belém... bár ez már kezd elég általánossá válni. holnap lesz a temetés. anniyra nem várom, regggel nem akarok tudomást szerezni a világról meg semmiről... semmit nem akarok.
ma voltam a Borbálkáéknál és hárman matekoztunk: Áron Borbálka meg én:) szinusz koszinusz tagens kotangens kakikat vettük, ugyanis mindkettőnk tanára olyan hogy magának beszél és nem sűrűn magyaráz... jó volt:) pénteken ottlaszom Boriéknál mert meghívott egy verekedésre amivel már lassan 2 éve, azaz a váraljai tábor óta tartozik...:D most végre megkapja:P jó lesz azis. de másnap megint temetés... a barátnőm nevelőapukája halt meg több mint 2hete... bár lelki erőm nem sok van, de szeretem annyira a Dórit, hogy elmenjek, tudom hogy ez neki sokat jelent. hát félreteszem amúgy is csorba és kissé kókadó lelkem s szívem és próbálok támogatást nyújtani neki, mert szeretem. szeretem... olyan ereje van ennek a szónak... perzse csak ha tiszta szívvel mondod, őszíntén. de menniyre jó ez a szó. gyakran úgy gondolom/gondoltam ma már ez is elcsépelt... csak mögé kell nézni és máris látod milyen hatalmas és mennyire jó dolog. szeretek szeretni... talán nincs is ennél jobb dolog... ha valakit szeretek akkor azt hiszem abba beleadom a szívem... én sokat szeretek egyszerre:)

1 megjegyzés: