2009. május 16., szombat

egy Boricunis nap:)

tegnap ottaludtam Borbálkáéknál. naggyon jó volt. a 2 év alatt eddig 2x aludtam náluk. ifi után felmentünk a lakásba és anyukája tök jófej volt, mert hozott nekünk egy egész doboz fagyit, de nem akármilyet: dobostortás cartedort:) iszonyatmód finom volt. majdnem az egészet megettük. aztán ott ültünk a Bori szobájában, beszélgettünk, nevettünk. hajnali 2körül aludhattunk el. másnap felkeltünk azaz ma:) és lementünk reggelizni.gondolkodtunk mi legyen a napi program... legfőképp verekedni akartunk, de valami jó helyen (sajnos megint nem jött össze...:P) DE!!! kitaláltuk hogy menjünk el valahová biciklivel, valami pusztába... aztán semmi jó nem jutott eszünkbe és egyszer csak jött az ihlet: menjünk el a gulyásokhoz úrhidára! oké!:)csináltunk szendvicseket, kicsit bongésztünk a térképen bedobtunk néhány fontosabb dolgot a tátyóba , hívtuk Sárát és elindultunk. elképesztően jó volt gondtalanul száguldozni a napsütésben és a nyári szellőben...:) 50 perc alatt oda is értünk. egész jó volt az út. amikor megérkeztünk csak egy gulyásfiú volt otthon, de így is nnagyon jó volt. ettünk mézes epret, és a Józsi még méhészkedett is egyet:) annyi méhecske volt... csak egy órácskát tudtunk maradni mert negyed 3körülre vissza kellett érni mindenkinek a dolgára. Sárával ettem túrógombócot aztán már mentem is abuszra... és most meg itthon vagyok és ezt a bejegyzést kerestem mert elmentettem meg satöbbi...épp 19:51et üt az óra, bocs már 52őt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése