2009. május 25., hétfő

KOMISZ

szombaton volt előadásunk... jó volt, igaz csak 15en jöttek el... de előbb utóbb akkor is sokan jönnek!!! nem lehet mindnet egyből:P igazán szeretem ezt a színházat, csupa csupa jófej emberből van és jókat lehet nevetni... "kitépjem a szemed?" azt hiszem Bius ezt egy életre megjegyzi...:P szóval jó volt, nagyon is. bár...olyan rövidnek tűnt, pedig volt kb másfél órás is... és mégis. vasárap: nem csináltam semmit, 10ig aludtam, délután aludtam...volna, ha urs nem hív hogy menjek má át. így átmentem és folytattuk a semmittevést. nagyon fáadt voltam, nem mentem se siófokra se gyülibe se sehova az ursin kívül. csináltunk császármorzsát... hát nem vagyunk valami konyhatünccik:) aztán....foggalmam sincshogy van tovább
előre nincs kedvem a héthez: ma 7nyüves órám volt, tiportam haza 1 órát itthon gubbasztottam majd söprés vissza fehérvárra izzadni. jó egyébként, mert érzed ahogy kiizzadod a zsírod ...:D holnap Lados Pistihez megyek bezsélgetni, azt nagyon várom. aztán szerdán kompetencia, majd megint izzadságolódás. csütörtök bébizés:) péntek Jancsókati, izzadás, ifi... talán még este valami... Dórám...:P:D:D szombat üres, edig még. vasárnap gyüli... délután szussszzz. hétfő nincs suliiiiiiiiiiii!!!jeeeeeeeeee:D szóval jó lesz...jah gyülis kirándulás:) kedd... és kb így ismétlődik 1-2 dolog közben kicserélődik, kitörlődik, de  alényeg ugyan az: újra és újra hasonló dolgokat csinálok...míg végleg meg nem unom vagy ilyesmi...:D 2 hét és nyár... hiiihhhhetetlen. olyan jó lesz. szabadon! SZABADON.:D szóval akkor mostan ennyi legyen... jóééjjjjjt:)

1 megjegyzés:

  1. Olvastuk, csókolunk:
    Debi, Dóra, Mirjam (Kati, Feri, Pisti, Julcsa, Joci, stb., stb.)

    :P:P:P:P:P

    VálaszTörlés