2009. május 26., kedd

ö...

becsaptam a barátaimat, a környezetemet...szinte mindenkit, aki a közvetlen környezetembe tartozik... elhitettem velük hogy minden rendben... hogy már nem rossz... a legbizarabb az egészben hogy már én magam is elhittem...elhitettem magammal!... pedig rossz...akkor is rossz. ha ciki, ha béna, ha gáz, ha már mindegy, ha,ha, ha.... tökmindegy...rossz és kész... olyan jó érzés kimondani hogy: rossz... R O S S Z ! ! ! akármi legyen is... már semmi sem a régi bennem, sem sehol... semmi... erre ma kellett rádöbbennem. már nem számít... sem ő sem az, hogy mit gondol... sem semmi más. már nem... igen, már nem szeretem... de igenis rosszul esett amit művelt.. végre kimondtam... lehet hogy csak erre vágytam. soha de soha többé nem fogom szeretni, se így se úgy... nem akarok felőle hallani...semmit! semmit! semmmit! soha, S O H A ... 

3 megjegyzés:

  1. Drága Évi!
    Ha már felnőtt lennék, most azt írnám, hogy: Üdvözöllek a felnőttek világában! (vedd úgy, mintha felnőtt lennék:)
    Ha meg idős nénike lennék, te pedig fiú, akkor azt mondanám, hogy: "derék legény vagy te, fiam!!" (vedd úgy, mintha most idős néni lennék, te pedig fiú:)
    Így sajna egyiket sem írhatom, de annyit igen, hogy büszke vagyok rád, és szeretlek, janncsibohóc! És jó, hogy kimondtad!(: Légy bátor és erős, hja, de hisz már az vagy! (:
    B.

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek az előttem szólóval (bár én már felnőtt vagyok...na jó, csak egy kicsit:P )
    De még hozzátenném, hogy én jól be is húznék neki, meg nem tom, még mit, de úgy felbosszant, hogy jaj... tessék, én is kimondtam ;)
    a többit meg úgy is tudod...
    Ja, s legszivesebben megmondanám még neki, hogy adja vissza az említett jancsibohóc eperkét, akit ellopott és eldobott! Most azonnal!
    De tudod mit? Életednek egy új és izgalmasabb fejezete következik! Hát lapozz, s kezd el olvasni!

    VálaszTörlés