2009. május 7., csütörtök

nuTella

az olyan finom:) anya tegnap hozott nekem vígazdíjként:) aranyos, nagyon. ma suli volt. mondanom sem kell a szokásos: unalom unalom, röhögés szabinával, matektanár kiakasztása és hallgatni a szövegelését mint például:épp azt károgom, kukuccs, kotangens anyámtyúkja, még nem kell csilingelni, tesztelsz ugye? (ez történetesen nekem szólt...:P), prütty-prütty (ez meg szegén számológépnek) de a kedvencem: ez bombabiztos módszer, güzüállat (ez nagyon gyökér..)
némelykor, jóemberek, sügérke(ez én lennék:)) kis drusszácska (ez is én vagyok:P)
mondtam hogy hünnnye, moment!, nem érdekel a nyomora..., hosszú haj rövid ész, akinek annyi esze van mint egy hintalónak,csitttt,egyik sötét másik szőke. körülbelül minden óra ezekkel a szavakkal hangzik el, de még gyűjtögetem őket. szabinával a matekfüzet hátuljába gyüjtjük az efféléket némelykor...:D
dehogy fontosat is írjak, ma is mentem dalmáékhoz és megint jó volt. jah és azt mondtam már hogy kedden ettem életem legfinomabb borsófőzelékét?? ha nem hát mondom: kedden ettem életem legfinomabb borsófőzelékét:)

2 megjegyzés: