2009. május 12., kedd

nemtudom

mi tévő legyek... vagyis de de nem... anniy minden történt mostanában fontosak meg kevésbé fontosak... a fontosak rosszak a kevésbé azok meg jók:) ma voltam kozmikusnál... iszonyatmód megkínoztak ismételten... de legalább sima a lábam:P naggggyon várom a nyarat, olyan jó lesz szepezden meg mindenhol. anyáékkal megyek biiklitúrára, körbebiciklizzük a balatont. ők tavaly már voltak, most én is társulok. várom már. 
a Dédim temetése csütörtökön lesz, azt viszont nagggyon nem várom... anniyra rossz... nekem még soha nem halt meg senkim, csak 2éves koromban a Mamám, de erre nem emlékszem. rossz érzés.
kicsit úgy érzem napok óta a pesszimista, rosszkedvű, semmilyen Évi vagyok... remélem hamar ki tudok törni ebből... =/

2 megjegyzés:

  1. vasárnap mindenképp ;) addig meg az összes barátnőd nevében írom, hogy imában támogatunk!!!
    hogy olvasom, mennyire le vagy törve, nekem is mindjárt sírhatnékom támad! De így is pont az az imádnivaló Eperke vagy, csak épp szomorú dolgok történnek veled... :(

    VálaszTörlés