2009. május 9., szombat

zámolyonnyárérzés:)

tegnap volt ifi. egész jó volt. aztán kiderült hogy a kimi meg a dávid aki gulyás mennek zámolyra erre bejelentettem dórának hogy én is megyek... így összesen 6an partyztunk: joncus kimi dávid miri dóra én:) úgy volt hogy a miri szülei nincsenek otthon és nem aludhatunk náluk mert hogy fiúkkal nem alszunk (:P) ezért megbeszéltük hogy a dóráéknál alszunk és mivel a barna szobájában van hely a fiúk fiúkkal alszanak. bementünk miriékhez kajálni jókat nevettünk beszélgettünk és éjjel kimentünk a kertbe cseresznyét enni. a dávid szájbadobott röplabdával. visszamentünk a házba és egy nagy hatalmas szivacsmatracon elnyúltunk, de megbeszéltük hogy semmiképpen sem alszunk el. arra kerestünk bugyuta szóösszetételeket és egyéb hasonló dolgokat hogy mint mondasz egy megöregedett nőre... anniyra fáradtak voltunk hogy a legabszúrdabban gyökér dolgokon is vihogtunk. én és kimi elaludtunk egymás mellett a többiek meg reggel 6ig fentvoltak és röhögtek. én fél6 körül felkeltem és a dóráék elmondása szerint úgy néztem ki mint egy mókus és valami ilyesmit mondtam: ez nem vicces, ne röhögjetek! el akartam mondani sz álmom, de elfelejtettem és közben "sírtam". vicces volt. aztán kb fél 9ig mindenki aludt a földön ágyon szivacson.:) nagyon jó volt. reggel reggeliztünk(aztíííííí) és már nem igazán emlékszem de mindenki naggyon kómás volt. a mirivel csináltunk fincsi ebédet, és olyan jól esett hogy mindenkinek ízlett az amit én csináltam. nekem is:P ebéd után megint egymás hegyén hátán alvás és közben kézkitörés, petefészekleszakadás, lábszagszagolás, elnyomvaérzés...meg hasonlók. szundi után csináltam nekik pudingot, ami iagzán finom lett de sajnos mindig odaég a fazék aljába. dóra dáviddal sütött csokis muffint jól belaktunk és már jönnönk is kellet mert jött az 5ös busz. szegény kimcsával történt egy kis baleset: rollerezett a joncus rollerjével a konyhaasztal körül és fékezni akart de a zoknija meg a nadrágja beleakadt a fékbe és a kislábbújának a hátúlja "mgrepedt" , ezért nem tudtunk sietni a buszra, amit végül jócskán elértünk. fél 6kor már fehérváron voltunk de nekem csak fél7kor jött haza buszom meg dávidnak is csak háromnegyedkor, ezért elmetünk az imaházba 3an hogy ők 2en zenéljenek. aztán végül én is beszálltam zongival de mire belelendülhettem volna már menni kellett a buszra. a buszon rengetegen voltak és atommeleg volt. leszálltama buszról 7előtt 5-10 percel, és most itt ülök 19:24-et írva...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése