2009. április 25., szombat

2nap

tegnap nem tudtam írni ,  a péntek mindig ilyen sűrű nap... úgy kezdődőtt hogy: elmentem imaházba és kb 3 után érhettem oda... Dávid elkezdett zongorázni és a végére egy kész (2 perces) színdarab állt össze a mi főszereplésünkkkel:) ezt rögtön be is mutattuk Joncusnak, hellyel közzel röhögött, aztán jött Pisti hogy kezdődik a kegyelmi csoport... megint a Szentlélekről meg a betöltekezésről volt szó, de összefoglalóan, ugyanis vége ennek a "fejezetnek". jövő péntektől a személyi evangelizációrol (vagymiről???!) lesz egy ilyen "tanfolyam"... nem tudom hogy arra akarok-e járni vagy sem... majd meglátom. aztán...hogy is volt tovább? anniyra nem emlékszem...csak a lényeg: kezdődött az ifi egy nagyon jó dicsőítéssel, aztán kisvártatva megérkezett Szency Sanyi (ugye tudjátok kiő???:D) és megkezdődött a tanítás, melynek címe így hangzott: Jézus és a futball... nem tudtuk mit lehet ebből kihozni, de végül nagyon jó lett...olyan sírós szeretlekes alkalom... a végén is volt dicsőítés, nagyon jó volt:) szeretem ezt az ifit és szeretem Istent... 
Ifi után elmentem DebMiriékhez és ottaludtam náluk... tök jó volt:) ma délután pedig a függőágyaikban feküdtünk ...Dora és Miri alatt leszakadt. aztán haza: zámolyról a 16:07-el be fehérvárra onnan a 16:30-al haza...és most itt ülök és éppen azt írom hogy most itt ülök és éppen azt írom...:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése