2009. április 30., csütörtök

házidogák:)

kitűztem egy sulis célt, ami az én életemben alapvetően marha szokatlan, de az hogy még teljesítem is határidő előtt... nem kismiska:D május 19re be kell adni töriből a házidogát... kb. 2 hete elkezdtem azokkal a gondolatokkal hogy majd érettségi szünetben (talán) befejezem... hát ma lett kész, és egész jó is lett! ppt-ben csináltam (így kell írni biztii...:D), tettem bele tökjó képeket is és a képekhez mellékeltem is néhány ismertető mondatot! nekem tetszik, gyakorlatilag az első teljes mértékben egyedülálló ppt-m:) egy csepp büszkeség sincs bennem:)
egyébként kell még egy házidogát írnom, a tantárgy ugyan nem ilyen "komoly" de erre a sikerre felbuzdulván úgy döntöttem ennek is nekivágok... már kinyitottam a füzetem és elkezdtem olvasni azt az 5 lehetséges dolgot amiről írni lehet. a tantárgy a következő: önismeret, a témák pedig: 1 Ilyennek látom magam, 2 A családi kapcsolatrendszerem, 3 Előnyök és hátrányok a kommunikációmban, 4 Barátság, 5 Elképzelésem a jövőbeli családomról.
nos én bármelyik témában tudnék írni...2 kerek mondatot... de NEM 2 OLDALT!!!! hogyan már??? anniyra béna! leírom ilyennek látom magam: barna a szemem a hajam, aranyos vagyok, vicces, átlagos külső, átlagfeletti belső....xDjójónemigaz... de mit írhatnék?? vagy a családi kapcsolatrendszerem... tök egyszerű van egy anyukám egy apukám nincs testvérem boldog vagyok, néha veszekszünk, de melyik tini nem veszekszik a szüleivel??:P
sok morfondírozásomba fog ez kerülni...

3 megjegyzés:

  1. ha a családi kapcsolatrendszeredet kicsit mélyebbről közelítenéd meg, ahogy nekem az elején próbáltad vázolni, szerintem kilenne a két oldal ;)

    VálaszTörlés
  2. ja, és a jövőbeli családodról is jó kis gondolatokat osztottál meg velem múltkor, s az sem csak két mondat volt... Hajrá, Eperke! Ne add fel! Ügyes vagy te! :)

    VálaszTörlés
  3. vicces hogy ezt épp nálatok ülve olvasom...:D

    VálaszTörlés