2009. április 26., vasárnap

fogmosás után...

mindig olyan fura a szám.. rengeteget kell innom ahhoz, hogy ne ragadjon össze a nyálam... állandóan ezzel küszködök, főleg esténként... néha közvetlenül elalvás előtt mosom meg a fogaimat és elalszom, de kb 1 óra múlva úgy kelek fel hogy: rögtön vizet nem tudok nyelni!!! utálom... ezért új srtatégiát vezettem be: jóval lefekvés előtt kell fogatmosni, mert utána sokat iszol és ennek a nagyját ki is pisiled elalvás előtt, így nem kell éjszaka kimenni pisilni... persze ma másképp volt és éjjel vagyis hajnali 05:03 perckor pisiltem...nem szeretek éjjel kimenni a wcre mert amikor megyek vissza a sötét szobámba néha nem merek közelmenni az ágyamhoz és úgy vetődöm bele, mert félek hogyha közelmegyek akkor kinyúl alóla valami és elkapja  lábam... éjjel is tök roszz volt.. ilyenkor nagyon gyorsan bebújok a takaró alá de úgy hogy nyakig betakarózom... butaság!!! de egyszerűen nem bírok leszokni ezekről...:P jah és éppen most is mint ezelőtt még párszor a folytonos írásomat folytonos vízkortyolásokkal szakítom meg...
egyébként - hogy tartalma és jelentésmagja is legyen vala ennek a bejegyzésnek - ma direkt elaludtam... olyan jó volt rendetlent játszani vagyis inkább "Ursit" játszani...így a 9es helyett a 10:17es busszal mentem be fehérvárra, imaházba:) odaértem! jó volt az IT, szeretem amikor a Révészek tanítanak, ők mindig nagyon tartalmasan és érdekesen tartják meg a tanítást. aztán hazajöttem...vagyis a Gulyások hazahoztak:)aztán kitakarítottam az egész házat, mostanában tök sokat ügyködöm itthon, aztán átmentem Ursihoz és megnéztük a Csak szex és más semmit-t... már láttam párszor, de mégis jó volt újra megnézni, közben ment alatta az angol feliratozás és megállapítottuk hogy a magyar nylev sokkal színesebb, ugyanis a mindenféle vicces leszólást valahogy így fordított: you are idiot!  ez mi???? hát nem csak ez létezik!! jah bocs volt ilyen is hogy: sztyupidos is... meg ilyen tök semmmilyenek. nah mindegyaztán ettünk tök finom melegszendvicset és semmitcsináltunk. 1 órája jöttem haza... tuti hogy még akartam valamit, de most valahogy nem jön ki... majd egyszer talán... bár ha jobban belegondolok visszamenőleg nem nagyon jutnak eszembe a dolgok! holnap suli, szóval kezdődik egy újabb görény hányás undorító szartaligás 5 azaz 5 nyomorék nap abból a retyvadék ódeszar suliból... utálom...sőt még ennél is jobban... más jelzvel nem illetem, mert nem jut eszembe több "finom" ócsároló szó...

3 megjegyzés:

  1. :)
    Köszönjük Évi, az emberiség nevében is, hogy mindezeket az építő gondolatokat megosztottad velünk!
    Szeretünk!
    :)

    VálaszTörlés
  2. csatlakozom az előttem szólóhoz :):):)

    VálaszTörlés
  3. mindig is reméltem, hogy tehetek valamit az emberiségért...:)

    VálaszTörlés