2009. április 27., hétfő

sietek...

nah mgint itt... töri megtanulva úgy ahogy... azért holnap délelőtt még egy átolvasás nem árthat... azt vettem észre hogy kb az előző két bejegyzésemben többnyire a pesszímista oldalam domborít... fingom sincs hogy történhetett... most ígyekszem hozzám hű mivoltomat mutatni alias optimista sÉvit... bár nem sok mindenről pötyöghetek itt, de azért gyorsmód megnyomok néhány billentyűt... szóval épp sietetek vala mert 30 perc múlva kezdődik a kedvenc sorozatom... aki ismer bizonyosan tudja miről beszélek... jah és hogy télleg legyen itt egy kis fenhéjázó öröm s optimistaság: a Miri at mondta hogy lehet hogy tud nekem szerezni egy igazi megmásíthatatlan ELTÉs polót... jupppíííííí:) majd abban nyomulok mindenhol:D huhh...most valahogy nem dőlnek úgy belőlem a szavak mint vártam... de pesrze ez nem ok a szomorkodásra...kacajra fel kedves barátok:D:P
jó inkább elmegyek... (nem bírom ezt a lazának akarok tűnni mert semmi nem bánt és én vagyok a legpókerarcabb évi stílust... nem tudom mi ütött belém... majd egyszer csak elmúlik... de amíg nem inkább nem is írok....)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése