2009. április 27., hétfő

jajj

sziporkázni akarok... de nem megy... kifogytam volna??? áhh kizárt! biztos csak a front... vagy csak a fáradtság... vagy csak... valami ami meggátolja azt hogy tovább építsem  az emberiséget és tápláljam bennük a tudásvágyat és az a helyzet már azt sem tudom miről írok... fáj a atorkom az orrom olyan minhtha minden egyes levegővételkor ki akarnák kaparni belőle azt az igencsak kevés dolgot ami még benne maradt... tök szépen kifestettem a körmeimet pinkre és még ráadásul a gyümölcsleveshez is ment a színe amit vacsira ettem de az a buta harisnya amit felpróbáltam csak úgy lehúzta mert még nem száradt meg teljesen és sosem tudom megvárni míg megszárad ezért az a nevem hogy évi. meg különben is... és minden bajom van mert éppen minden olyan dologgal küzdök amivel más tinilány ebben a korban csak pesrze azt érzem hogy én hatványozottan anniyt sszenvedek...ez a szubjektív tünet vagyis véleméyn vagy már azt sem tudom hogy mi mert kettéáll az agyam ami az én esetemben az életveszéllyel egynelő ugyanis így se úgyse túl nagy nem ha még kettő részre oszlik... fel kéne állnom innét mert lefogok maradni a jóbarátokról és akkor mi lesz velem..??? megnézem holnap délután mert ismétlik nem rossz ötlet... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése