2009. április 27., hétfő

gyorsan

gyorsasn kell írnom és lényegretörően... ugyanis 3 hónap után rászánom magam a tanulásra... most történetesen történelmet fogok az agyamba tuszkolni... ugyanis eléggé valószínűnek tartom hogy holnap a töri nagyfelelésnél én fogok nagyfelelni... szóval megmutatom hogy van vér a pucámban és igenis lefelelek 5re!! akkorisha nem jö össze... de összejön:Dszóval mostanában igencsak kijutott a tanárok szívózásából meg bunkózásából... nem tudom mi ütött beléjük... előfordulhat hogy már nincsenek oda a folyamatos csacsogásomért... szokták volt mondani: a jóbol is megárt a sok... hát valószínű én is egy ilyen "jó" vagyok...:P mellesleg össze kell kapnom magam, mert ma 2 db 1t is kaptam egyet fizikából egyet matekból... látszik a reál beállítottság...:) egyébiránt a fizikatanár olyannyira utál, hogy arra nincsenek szavak... az érzés, hogyismondjam majdnemcsak kölcsönös... ha meghallom a vernyogó hangját, főleg ha ez a vernyogó hang felém közelít tuti hogy iszonyatmód beszólok neki... szegény néha már sajnálom... azért biztos szar lehet hogy egy mihaszna kis 16éves fruska oltogatja a hét 3 napján... jójó abbahagytam... megyek tuszkolni a törit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése