2009. április 29., szerda

I'm yours...

épp ezt a számot hallgatom... kedvenc. olyan nyári esőben táncolós nevetős szerelmes dal... olyan gondtalan... szeretem nagyon:)   egyébként most lett vége nemrég a jóbarátoknak nagyon jó:)
a kedvenc részem volt: amikor Rachelnek meg Joynak most van az első hivatalos randijuk... és vacsi után hazamennek és szeretnének együtttölteni egy extra romantikus estét...de amikor elkezdenek csókolózni és Joy Rachel lábát simogatja Rachel mindig rácsap a kezére... vicces:)
de nem vagyok jó történetíró, inkább nem is próbálkozom:D
egyébként ma este azon gondolkodtam, hogy úgy szeretnék a blogomra valami igazán fontosat és komolyat, mélyenszátót és nem felszíneset írni... mindig csak ezek a bugyuta cseverészések  szinte a semmiről... kicsit bénán érzem magam emiatt... hiszen a fontosabb gondolataimat is le kéne írnom, de attól félek hogy azok nincsenek... vagyis vannak, de azok meg túl személyesek és intimszférásak... tehát vagy marad a semmiről való fecsegés és a már-már jelentéktelennek tűnő dolgok elemezgetése, vagy... kiadom magam, amit pedig elég nyilvánvalóan NEM fogok megtenni...:D szóval előre is bocs ha egy idő után rájössz hogy tök fölöslegesen olvastad a blogom ( de örülj, hogy te legalább rájöttél...:D) csak viccezek... megpróbálom ezentúl a semmilyen dolgaimat egy kis komolysággal fűszerezni, hátha nem leszek 100%an szangvinikus! majd igyekszem:)
 de adddig is nagggyonnnn várom szepezdet! annyira jó lesz:) 
elalvós ige, mostanában az egyik kedvencem, csakúgy: "Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. Mert az én igám boldogító, és az én terhem könnyű." Mt. 11: 28, 30

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése