2009. április 22., szerda

fincsi....

a mai ebédem a tegnapival összehasonlítva... égi manna!:P csináltam magamnak wokos kínai zöldséget nyammmííííííííí még most is eszem... meg van itthon valami alma eper püré... belekóstoltam az is fincsi... úgyhogy ezek nem olyan hízlalósak:D ééééésss ami még közlendő: megvettem azt a cípőt amit néztem a promodban... anniyra jó!persze a vélemények megoszlanak mint a trottyos gatyámról... dehát nekem tetszik:)
ezeken kívül nem volt semmi különös kivéve hogy ma szinte az összes tanár gonoszkodott velem... az angol tanárom kijelentette: ő nem tud tovább jópofiskodni velem, szóval most kénytelen leszek új tanárt keresni, de lehet h nem fogok... aztán az osztályfőnök is tök bunkó volt...a matektanár meg csak annyit mondott: az egyik sötét a másik szőke többet nem is kell mondanom... nagyon gonoszka! mondjuk annyira nem hat meg mert egyik sem a szívem csücske...

4 megjegyzés:

  1. Nem is mondtad, hogy dobott az angol tanárod ;) Ha már úgyis itt lógsz minden csütörtökön, akár beszélhetnénk angolul is. Na?
    Mások felvilágosítására: Eperke nem csak lóg Ábeléknál, hanem nagyon hasznosan tölti az időt, s rengeteget segít manófi és manólány anyukájának! ;) Ráadásul olyan jóízűen eszik, hogy a háziasszony kezdi tényleg elhinni, hogy nem is főz olyan rosszul! Eperke a legjobb!!! Muuuuah :)

    VálaszTörlés
  2. vicces hogy eperkének dzólícc:) de nem is olyan rossz...télleg finoman főzöl:D

    VálaszTörlés
  3. csak sehol nem láttam az igazi neved, ezért gondoltam, hátha inkognitóban akarsz maradni... :):):)

    VálaszTörlés