2009. április 29., szerda

itthon

itthon vagyok pedig csak péntektől vagy holnaptól van szünet... általában jól megszívom.. megint beteg vagyok, persze ez csak nátha meg torokfájdalom (hogy ádámosan fejezzem ki magam...):)
de valahogy...jobb itthon! túl sok rossz dolog történt mostanában a suliban már lelkileg kicsit lagymatag vagyok. persze, csak ma marad el a fizika óra, hogy én nem megyek... vagyis nem marad el hanem egy tanár megtartja... de ha tudnátok ki aaz a tanár!!!! most aztán fájhat a szívem hogy beteg vagyok, ugyanis Kusztor fog bemenni fizikára... és nem vagyok ott!!!!! wááááááááááááááááááá:D semmibajj:) egyébként már cseppet sem vagyok oda érte, nem úgy mint kilencedikben...:P
na, ez a bejegyzés sem építő különösebben...

5 megjegyzés:

  1. Jahj, Évi drága! Az írásaid erős oldala a hangulatfestés, mert minden átérződik, de néha, ha nincs időm a semmire, nem állok neki olvasni a szóáradataidat, bocsi! :) Ám, ha hiányzol, és kedvem támad egy kis Évihez, jó, hogy csak megnyitom az oldalad, és bármikor belekóstolhatok a valódi Évibe! Tényleg olyan, mint egy igazi, élő, lédús, émelyítő, óriási EPER! :D Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Ja, és gyógyulást kívánok! Én is hasonlóban szenvedek most, de még nem döntött le a lábamról.
    :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. vicces volt olvasni hogy epernek titulálod a munkásságom!:D Neked is jobbbulást...:D

    VálaszTörlés
  5. gyógyulgass gyorsan! Képzeld, Ábel is beteg lett...

    VálaszTörlés