2009. április 21., kedd

fáj a fejem...

itt ülök teli hassal és rettenetmód fájó fejjel. itt volt nálam Ursi kajálni, de mivel nem volt itthon túl sok minden ezért melegszenvdvicset csináltunk igen gyér alapanyagokból: a kenyér alap, de az túl friss volt, a margarin túl kevés,  a szalámi túl iztelen, a sajt túl kicsi, a hagyma iszonyat sok, a majoranna pont jó. ezenkívül került még rá utólagosan kecsap, de mivel a fent említett alapanyagok szarok voltak, főleg az arányukat tekintve, jóformán a hagyma és a kecsap ízén kívül csak annyit éreztem hogy túl friss a kenyér... nem esett jól, de nem akartuk kidobni így aztán magunkba gyűrtük. aztán kérdeztem ursit eszik e fagyit? míly meglepő módon igennel válaszolt! kinyitottam a mélyhűtőt és volt benne cseresznyés és külön dobozban pisztácia-mogyoró... már a színe sem volt túl bíztató, ezért megállapítottam, hogy inkább kihagyom. de ursinak ízlett,legalábbis így jellmezte: jó, mert édes és hideg... aztán megkóstóltam...bárcsak olyan íze lett volna ,mint amilyen bizarr színe volt... nem lehet leírni de undorító hányás ...pffúúúújj! Ursi majdnem az egészet megette... én meg csak gondolkodtam, mivel tudnám leöblíteni ezeket a rosszabbnál rosszabb kajákat??! aztán kinyitottam a fagyasztót és ivetttem belőle valamilyen fagyasztott zöldségkeveréket és gyorsmód megcsináltam... fincsi volt meg minden, de egyedül ettem meg, így most úgy érzem bárcsak hányni tudnék... ráadásul most má' télleg tanulnom kéne föciből, mert holnap dogát írunk és semmit nem tanultam eddig... egyszerűen ilyen gyomorral és fejjel nem vagyok rá képes!! még s szemöldök kiszedéshez is túl lusta votlam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése