2009. április 23., csütörtök

iitthon

most értem haza kb 5-10 perce... megint Ábeléknál voltam:) olyan tündéri az a kis manófi:) úgy szeretem, és ha tudnátok milyen gyönyörű a Lili...:) elvittem Ábelt egyedül sétálni és több mint egy órát kint voltunk, elmentünk két játszótérre. mivel a nevmet nem tudja kimondani ezért általában nekem is úgy szól hogy: aja (anya) nagggyooon cukiiii:D
ma megírtuk a választott érettségi tantárgyakból a felmérést... semmit nem tanultam rá pedig 100 oldalt kellett volna... de így sem lett annyira rossz.  jah és ma felhívott a Debsz mert hallotta a jóbarátok zenéjét és én jutottam eszébe, és megbeszéltük hogy holnap csinálunk valami jót!:D...szóval nagyon várom a holnapot,végre láthatom, debszet meg még egy rakat fontos embert...

1 megjegyzés:

  1. szeretem, hogy itt vagy, színt viszel a hétköznapokba, s nagyon nagy segítség nekem az ittléted!
    Örülök, hogy hétről hétre jobban megismerhetlek, s köszönöm, hogy ennyire szereted a két "Manckát"!!!
    Bocs az érzelgősséget ;)

    VálaszTörlés