2009. április 20., hétfő

semmikülönös...

nah...újra itt:) olyan furi tudni hogy ezt olvassák... épp most lett vége a jóbarátoknak.
egész jó volt a mai napom, bár igazán utálom a sulit, olyan nyomi arcok járnak oda,igaz: nem tisztem minősíteni másokat.
voltam ma a promodban (ami a világ egyik legjobb üzlete) és kinéztem egy anniyra jó cipőt...vagyis kettőt... nem tudom melyiket vegyem meg...nagy dilemma, mi? :P jajjajjj...azt hiszem most nem vagyok túl érdekes társaság, talán jobb lesz ha megyek
jah és még annyit hogy tegnap írtam hogy nemmondommeg hogy ki hívott és azt sem hogy miért, ma elmondom: tegnap a Miri hívott hogy ma van a Borbálka szülinapja és hogy fél óránként küldünk neki sms-t... én reggel 8kor írtam...
azt hiszem itt az ideje, hogy menjek és elvégezzem a feladataimat, még rengeteg van... lehet hogy még este írok ha több kedvem és ingerenciám lesz hozzá.

2 megjegyzés: